Saturday, July 18, 2009

jika itu caranya...

Maaf kepada semua hati yang pernah ku lukai... Yang keruh terlalu payah untuk dijernihkan kembali. Kalau jernih pun mungkin takkan sejernih yang asal. Terlalu penat memikirkan si dia dan hubungan yang getting membosankan aku. Plizzzz aku rasa macam nak pecah kepala. Untuk sang teman.... aku redha dengan seribu harapan. Jujur aku masih tidak mengerti. Mengapa kita harus berada dalam liku ini??? Tak pernah aku harapkan kesudahan yang macam nie... Untuk kedua-dua sayapku (si A bukan nama sebenar dan Z nama sebenar), ku harap kekuatan itu sentiasa teguh menempuh segalanya....
Thanks untuk Kak Yunes yang setia memberi nasihat disaat orang lain lena beradu mimpi, Kak Yunes sabar mendengar ceritaku dan aku bangga kerana masalah ini membuka mataku bahawa aku tidak keseorangan. Untuk Zetty, kita perlu lebih tabah dan tabah menerima segalanya. Bukan laut jika airnya tak berombak dan bergelora...
Thanks a lot coz spent time untuk slow talk petang tadi. Aku dan kau tahu apa yang kau mahu. Dan aku pasti apa yang kita nak adalah yang terbaik yang kita nak bagi dalam persahabatan nie.
Ikutkan hati.........aku ingin tinggalkan semua nie pergi. Biar ia menjadi kenangan dan hanya kenangan. Tapi ada sesuatu yang menarik aku kembali mengimpas titik kesilapan dan merenung kelemahan diriku sebagai seorang teman jika aku mahu digelar sahabat....
Bak kata kak Dayah, 'takkan la Yulie nak kuburkan persahabatn yang dah bina nie hanya kerana salah faham' Jadi, aku nekad pertaruhkan semua...... peduli apa orang nak kata......asalkan kita gembira di dunia kita dan selagi apa yang kita lakuakan itu adalah betul ...
Maaf untuk semua yang terluka dengan kata-kata aku sebelum nie (stop judge kami)
Pada si dia yang dirindui...... apa yang ada dihati kita......aku masih bertanya. Kadang-kadang aku merasakan aku semakin lemah untuk situasi yang tidak berpenghujung nie...... Ada juga timbul di akal nakal ku untuk beralih arah dan cuba bermain skandal. Tapiiiiiiiii kenapa aku tak mampu untuk itu....... sebenarnya diriku masih mengaharapkanmu.......
Lalalalala........tetttt!!!!

No comments:

Post a Comment