Wednesday, July 29, 2009

Rindu belum terhenti

Rindu!!! rindu yang amat sangat... semalam aku terjumpa balik kad yang dia penah bagi kat aku. Time tu tengah selongkar kotak. And suddenly, kelopak mata ini berair. Teringat waktu tue, waktu tue happy sesangat!!! tak pikir pasal orang lain. Semua benda kitorang redah jer.Walau apa orang kata. Yang paling penting time tue, adalah kami.
Well, kene terima hakikat. People keep changing. Sekarang, aku just sendiri. Go on tanpa sesape.
Tapi nape??? saat aku rasa aku dah ready to show the best, aku rasa aku dah kat belakang. Its too late. Fate!
Bila ada orang cakap ada yang rindu kat aku, aku harap aku dapat dengar dia cakap benda yang sama. Coz dulu... even mata ni dah tak larat nak bukak pun, aku still akan on telinga dengar sumer benda yang dia nak cakap. Coz dulu... bila dia merajuk, tiada ego dihati yang merantai untuk menghalang aku dari memujuk. Mudah saja aku melafazkan maaf jika memang aku yang salah.
Jika aku ada sehari lagi......... pasti setiap detik itu aku akan habiskan untuk meleraikan segala kekusutan ini.
Aku akan ketepikan semua!!! ya semua! hanya untuk buat kau mengerti... aku lebih menyayangimu lebih dari yang kau tahu. Lebih dari yang kau duga. Lebih dari yang kau pinta. Terlalu sukar bagi aku untuk luahkan dan tak berupaya pulak bagi aku untuk buktikan. Kerana semuanya ada dihati yang mengharap ada pengertian.

1 comment:

  1. suka bahase yg anda gunakan!

    sgtttt...
    kadang2..wahhhh..
    hanye yang megerti memahami...

    ReplyDelete