Friday, July 31, 2009

my last on July

Hari nie hari Jumaat. Pagi yang indah. Hari yang cerah. Malam tadi aku tidur dalam kul 1 pagi. Itupun sebab tak tahan sangat coz kepala dah sakit mengadap labop lama sangat. Even, aku tak ngantuk lagi coz syok sangat mengadap blog. Beberapa kali gak aku try rebahkan kepala kat tuto c Trex dengan harapan sakit kepala akan kurans so aku still bleh mengadap tenet lama2. Tapi, harapan just harapan. Lagi sakit kepala aku ada la. Then aku dengar lagu. Lagu yang menyentuh perasaan. Tersangat menyentuh sampai mata aku berair. Aku gagahkan diri cover cun, takut Kak Fiena perasan. Hahaha. Tak rock la kan...(Tettt! Tak beri peluang). Tapi at that time, i can't say how much i need you...
If you can listen from my heart...arghh my glad!
So, bila dah penat layan perasaan, aku pun g tido. Aku harap...mimpi yang indah. Hee. =p.
Pagi nie, aku bangun kul8 pagi. Bangun jer terus balik bilik and mandi. And basuh baju. And breakfirst with....mee maggie cepat dimasak sedap di makan!
(itu tred nak sedapkan hati sendiri coz dah takda benda lain lagi dah nak makan...) .
Pastu, aku dengar lagu sampai kul 9.30. Kul 9.30, aku gerak balik g bilik JPMK. Aku tengok Kak Fiena, still beradu lagi. Ntah pukul brape dia tido pun aku tak tau la. Tapi yang pasti memang dia tido lewat.
Back to before, aku pun cari bahan untuk siapkan assignment group Asas Keusahawanan. Puaslah aku klik sana..klik sini untuk cari maklumat. And dengan kepakaran aku, dapat gakla maklumat yang aku nak tue... Then, aku combain dengan maklumat dalam buku. Satu perkataan untuk gambarkan perasaa sekarang nie. Puas!!! Yup puas. Dah siap. Alah...assignment dalam bahasa melayu. Takyah nak kerek la kan. Cuba dia suh dalam English, sure aku tetonggeng-tonggeng depan kamus nak translate. Hahaha! yulie....yulie....
Well..well..well.. mybe Kak Dayah balik hari nie. Harap2 la dia balik untuk meriahkan lagi suasana.
Malam tadi, dik Ija kol. Dia pun akan sampai hari ni coz tiket nak balik sini untuk 1 hb dah habis. Jom ramai2 gelakkan dik Ija. Lalalala.
Sekali lagi aku ingin merakamkan sejuta kerinduan. Sesungguhnya aku tak mampu lagi mencari perkataan lain untuk menggambarkan apa yang bergelodak dalam hati.
Adakah disana....kau rindukan aku? seperti diriku yang selalu merindukanmu...
Entah dimana, dirimu berada...hampa terasa hidupku tanpa dirimu..

No comments:

Post a Comment