Thursday, July 9, 2009

Rindu belum terhenti

cinta dan sahabat datang dan pergi dalam hidup nie... well, jujur je la aku penah kecewa dalam dua perkara nie... dalam cinta aku yg mengecewakan dia and aku sendiri yg rasa terluka plak...rasa menyesal sebab terlalu bimbang pasal org lain... terasa diri ni stupid pun ada gak...
tapi bila kecewa dlm pershbtan....satu apa pun aku tak mampu nak kata utk gmbarkn apa yg aku rasa... sangat2 sedih bila kawan yg kita syg giler2 nieh dh tak macam dulu... kene plak time tengah tension dgn benda lain...lg la kita rasa kita perlukan dia tp saat kita dh sedia berkongsi, dia plak dah tak ada lg kat side...
Pd aku, cinta dn sahabat tue macam sepasang sayap yg mampu buat aku fly... tp bila sayap kiri dh tak sudi nak kepakkan sayap...aku pun dah tak mampu terbang dgn sempurna...
Mybe akan ada yg perasan why kitorg dh tak nampak go on tghter dh... tp aku hrap sgt2 dan teramat sgt supaya takde sorang pun yg tanye coz aku takde jwpan...
Rasa tersiksa bila terpksa bdepan dgan dia tp xde benda boleh ckp coz cara dia pndang and treat aku pun mcm aku dh buat satu dosa besar yg aku tak tau...
Hampir setiap hari rsa air mata nie jatuh bila ingat sume tue... lg sakit bila kita terpksa tanggung rindu kat org yg depan mata... dh sah2 depan mata tp tak mampu nak show apa yg kita rasa semata2 nk puaskn hati dia... just follow...

No comments:

Post a Comment