Tuesday, November 17, 2009

for nothing


I think it’s wrong but I feel good. Get me? Hari ni 12 November. Pukul 11 pagi aku pergi colgis untuk hantar paperwork. Then, pergi makan and patah balik untuk beli tiket ke KL. Balik DPP and singgah bilik JPMDPP. Wrote something there. ‘Sorry to say this, sharing is Nothing!!! Kalau berani face-to-face la!’ For what is that? For nothing I guess. But actually it’s for something.

Biarkan aku menjaga perasaan ini. Dan kali ini, jangan ada sesiapa akan buat keputusan untuk aku lagi. You are nothing. Step back from me. Stay away. Far away. Go anywhere but not here. Not in my heart. Not in my world. You unneeded!

I want myself back. I won’t say anything. Coz aku tak percaya dia. aku bercerita dan menjadi bahan cerita. Aku memberitahu bukan untuk diberitahu. Aku meluah bukan untuk diluahkan. Jika kau inginkan kepastian, bertindak la dimana aku sedang merasa sakit ini. Coz, this is not your pain. It’s mine. Keep hurting me till know and for tomorrow.

Promise is just like a snowball. Easy to make but hard to keep. Ehm, tak sabar nak balik rumah. Someone is waiting there. Miss you like crazy…

Exam pun dah nak habis. Mengorbankan masa untuk menyembang dengan awak adalah keputusan yang sangat sukar. Tapi, apa juga yang berlaku, semuanya perlu rasional. Realistik pada yang lebih perlu.

No comments:

Post a Comment