Sunday, March 21, 2010

aku busy laa

This week memang banyak kerja;
  • Project Network : Kena install NS-2
  • Network Security : Kena cari coding untuk symetric dan assymetric
  • Web Application : Project web tak dapat run =(. Erghhh
  • Distributed Computing : Project case study + simple application from XML language
  • BAKSIS : Penajaan + progress + overview Malam kebudayaan
Nampak aku macam takda masalah jer kan bila selalu lepak kat bilik JPM? Padahal...dalam kepala, sibuk fikir itu dan ini. Sebab tue bila ada yang mengadu banyak assignment, aku just dengar and cakap dalam hati, 'aku punya kerja lagi banyak!'

Sekarang nie aku kat foyer FTM. Tengah discusion. Sambil mencari bahan untuk buat tugasan aku.

Babe, i miss you. Cukup la dalam hati. Aduh.

Tuhan, tabahkan aku...kuatkan aku... Come on yul, you can do it.

No comments:

Post a Comment