Saturday, August 1, 2009

slowly i come back

Hari nie baru aku sedar... sedar betapa aku tidak perlukannya lagi. Betapa aku juga bukan sesiapa untuknya. yul dah welcome back! Walau pun tak secara total. Tapi, aku pasti sedikit demi sedikit aku akan lupakan dia. Sedikit demi sedikit aku akan tinggalkan dia. Well jujurnya...'hard to let but hurt to hold'. Apalagi kalau dah jumpa. Rasa macam........??? jantung nie...dub dab dub dab.
Mungkin terlalu manis pada ia yang bernama kenangan. Kadang-kadang macam salahkan takdir. Kenapa bagi aku lihat dan rasa tapi tak bagi aku pegang dan simpan.
Dan sekarang aku akan kuatkan tekad. Walau susah macam mana pun... walau pun aku dalam keadaan merangkak. Merangkak untuk bangun macam dulu.
Aku percaya Tuhan merancang sesuatu yang lebih baik buat aku. So, aku akan tunggu untuk itu.
Hari nie. Thanx pada dia kerana menghampiri. Masa saya pandang awak, hati saya cakap 'saya dah tak perlu awak so kita ikut haluan masing-masing like before.' Tapi akal waras bersuara, tak perlu lafazkan...slowly u stay away.
So, jangan pula ada lagi mulut yang bertanya kenapa. Plizzz. just let it. Setidak-tidaknya aku dah cuba yang terbaik. Yang lebih baik dari mereka. Namun siapala aku... yang pudar tetap pudar...kalau guna breez color pun takkan dapat kembalikan warnanya rite. So, takpela.
Sekarang, aku dah tetapkan masa. Rasa caring ni masih berbaki 40%. Kalau dulu almost 90%. Jadi, terpulangla nak guna baki tu atau nak drop lagi sampai 0%.
Thanx to readers. Peace be upon to you.

No comments:

Post a Comment