Wednesday, January 13, 2010

damai dihati


Cuti final sem lepas memang banyak benda yang telah aku refleksi. Dan macam yang aku pernah cakap, aku nak balik dengan diri yang baru. Yulie yang lebih matang dan terbuka. Dan since, Dolly menyedari tentang itu, aku gembira.

Sem nie aku dah kembali se-group dengan rakan-rakan lama untuk assignment dan projek claz. Setelah satu semester aku menjarakkan diri mencari keyakinan yang hilang, kini damai telah pun pulang.

Sem nie jugak aku nak manage projek BAKSIS yang dikepalai oleh aku sendiri. Motivasi semakin bertambah dengan kerjasama para MT macam Nadia dan Ira. Malam tadi kami bertiga sibuk mengurus jumlah peserta yang terlalu ramai gara-gara aku buat announce pada malam sebelumnya.

Tapi keutamaan aku berikan kepada AJK tetap dan para adik-adik JPM yang baru. Sebab aku nak bagi diorang belajar manage something. Pada aku, sebelum dan jadi ketua, kita kena rasa jadi anak buah terlebih dahulu. Baru la kita tau macam mana nak membentuk diri menjadi ketua yang dedikasi dan dihormati.

Owh ya, semalam aku pergi changlun coz beli sim card baru. Sem nie memang dah niat nak pakai number DiGi memandangkan orang-orang terdekat semua pakai line DiGi like Mak, bapak, Dolly, Wadi, Gja, Aida and Athina. So, lepas nie kita boleh borak lama-lama yah. =)

No comments:

Post a Comment