Friday, January 15, 2010

owh ek?

Tak tahu kenapa tetiba rasa hot last day. Rasa tak suka. Rasa marah coz diorang memandai-mandai. Cukup la. Aku dah serik. Cukup yang sekali itu. And for this moment, buat je la setakat yang kau perlu buat. Tak perlu redah or explore yang lain-lain. Nanti bila penat, mula la mengungkit-ngungkit. Then hati aku jugak yang sakit. Lagipun, setakat nie semua under control. Under planning.

Bukan cuba untuk mengawal everything dengan kuasa veto but I think ada orang yang lebih layak dibawa berbincang. So, let us.

Arghh. Mesti korang pening dengan apa yang tertulis diatas kan? What ever la. But most important is, after cakap dengan Dolly baru rasa lapang coz aku mahu dia faham situasi sekarang dan situasi yang telah berlaku. Tak mahu yang kelabu terus pekat menjadi hitam. Tak mahu ada yang terasa dan merasa lagi.

Dan tekad telah ku bulatkan. Tak mahu lagi menjaga hati orang-orang yang tak reti menjaga hati orang lain. Aku mampu bersabar tapi ada tahapnya. So, after this if ada yang nak jelling-jeling aku sebagai tanda tak puas hati, I will say…’like I care!’

To Dolly, thanks coz make me lega selega-leganya. Aku rasa kau pun faham why tetiba aku hot time tue. And aku mahu kita yang merancang. Hanya kita kita yang sepatutnya. Tak mahu ada isu berbangkit kemudian hari dan kita yang akan dipersalahkan. Aku dah rasa sakitnya so I wont let u feel it. Very hurting friend. Belum sampai masanya aku perlukan mereka-mereka. Yang aku perlukan hanya kamu kamu yang telah ku pilih seiring dalam perjuangan kita. Hanya itu.

No comments:

Post a Comment