Thursday, September 10, 2009

10 september

Jam dah tunjuk 2.35 am. September 10, 2009. First entri yang di post dengan angka usia ku yang baru. Harapan ku semoga yang baik berterusan. Dan jangan la Tuhan menguji aku dengan cubaan yang tak tergalas oleh ku. Semoga jalinan setiap ukhuwah ku dengan semua hambaNya yang ku sayang bertaut utuh di tangkai hati ku. Jangan biar ia kurang walau sedikit pun. Kekal kan rasa hati ini selagi ia memberi damai.

Aku ingin hidup secerah mentari yang menyinar ditaman hatimu. Aku ingin seriang kicauan burung yang terdengar dijendela jiwamu. Aku ingin segala-galanya damai penuh mesra membuah ceria. Aku ingin menghapus duka dan lara melerai rindu didalam dada.

Tengah hari esok ada midsem untuk Current Issues in Network. Baru habis baca semua note. Pagi sok just nak buat final reversion. Semoga tarikh dengan number kegemaran ku mampu memberi tuah. After midsem, ada online kuiz untuk IT Project Management plak. Erghhh!

Anyway terima kasih kepada semua yang wish and bagi hadiah. Thanks! Wish me luck ye. Ok la. Need to rest. Daa.

No comments:

Post a Comment