Sunday, April 25, 2010

bukan dalam mood menulis

Baru sampai dari Penang. Seharian dengan sir Tajuddin, my lecturer and his family also with Nadie. Best. Membeli belah-kat Queenbay. Lunch kat KFC and bermandi-manda kat laut Batu Feringgi. Bak kata Nadie, 'Macam keluar bercuti dengan family plak kan..'

Sampai tadi dalam pukul 10.30 terus singgah kat bilik JPM. Borak-borak kejap dengan Yaya, Diah, Cuya, Na dan yang lain-lain.

Balik bilik dalam pukul 11.00 pm. Perlu memikirkan pasal report Network Project yang perlu di submit esok. As a leader. My responsibility. Lagi-lagi aku. But syukur coz Zaza dan Ririn terlalu amat banyak membantu.

Dan aku sedang memikirkan mesej Kak Fina semalam. Please bukan sekarang. Please tahu. Please. Dan memikirkan sedikit pertengkaran dengan seseorang on FB jugak. Dengan sengaja aku mahu buat dia marah walaupun sebenarnya aku sangat waras dengan kekejaman yang aku lakukan. Sorry aku pilih untuk kekalkan kawan yang lagi seorang untuk kau. Kalau la kau tahu yang aku banyak sembunyikan perkara untuk kekalkan kestabilan emosi semua, kau patut nilai aku selepas kau tahu semua tue. Tapi hakikatnya, aku pilih untuk membisu bermakna aku pilih untuk tuli kan telinga dengan segala cemuhan atau pandangan negatif dari kamu semua. Seadilnya aku si Yulie Nurfanie, biar Tuhan yang lebih tahu. Terima kasih.

Sebenarnya aku tidak berada dalam mood untuk menulis entry ini. Sebab masih ada yang perlu ditapis. But ini lah medium yang paling aku percaya untuk bercerita.

No comments:

Post a Comment