Thursday, April 8, 2010

project Web Application Development

Aku tengah fikir.... ;
  • Macam mana nak present web yang tak berapa nak siap nie. :(
  • Siapa yang boleh bantu kami sekarang.
  • Berapa la markah yang kami akan dapat nanti...?
Aku harap....;
  • Hari nie cepat berakhir.
  • Putri stay cool menyiapkan coding
  • Kami berlima tak gaduh.
  • Redha dengan penghujung usaha nie.
  • Semua nie mimpi!!! Katakan lah ini cuma mimpi ya Allah.
Tiga malam aku tak cukup rehat. Sakit badan. Sakit kepala jugak memikirkan komitmen lain. Sakit hati jugak dengan kawan yang tak faham. Tapi aku sabar dan malas nak terasa hati even sebenarnya aku ada keinginan nak sepak jer kau malam tadi. Smile yul :)

Thanks kepada yang faham. Enjoy with your company kak. You the only yang buat saya senang dengan hari semalam.

Still got report to submit. Next week exam. Apakah.....?

No comments:

Post a Comment