Wednesday, April 28, 2010

ily adik ipar!

Sebelum tidur malam semalam, terfikir dalam hati, 'sem nie aku tak kena demam lagi kan...'. And pagi nie aku bangun tidur, tekak rasa panas. Ok. Masin mulut. Demam. Terbaik la. Kebetulan hari nie aku kena masuk kampus untuk ambik slip praktikum and kena beli cenderahati untuk program BAKSIS. Memang aku rasa hari nie kurang ceria. Aku benci demam plus sakit. But, come on. Demam jer kot. Kerja dan tanggungjawab must go on no matter what.

Dah siap membereskan cenderahati, aku ambik peluang tidur. Rasa sakit kepala yang teramat sebenarnya cuma cover sebaik mungkin. Tak rock la nak tunjuk muka manja nie kan. Then, aku tertidur dengan sesedap rasa. Terjaga bila terdengar Cuya on call entah dengan siapa tapi cukup membuatkan aku kembali ke alam realiti sebab volume dia yang kuat and terdengar perkataan 'Sponsorship' plus 'Sabahan' and what so ever.

Kesian kau Cuya. Komitmen kau antara yang aku bangga kan. Also to Kak Dayah. =)

Balik bilik aroud 8 pm then mandi. Chat dengan Diah kat FB and YM. Ajak minum coke yang kitorang beli kat Padang Besar. Before tue, jumpa Dolly kat lab. Still rasa guilty with you my dear friend. Once again so sorry.

Diah datang kat lab and ajak beli burger kat mall. Sumpah aku bukan penunggu yang setia! Lama giler menuggu burger tu siap. After siap, singgah beli ais kat makcik ABC untuk minum dengan coke. Then direct ke blok adik ipar saya si Iqtiyani coz nak bagi coke yang dia pesan. Tersenyum lebar awak eak dapat service penghantaran percuma.

And Yani bagi this...


Sedikit terkejut tapi terharu banyak. Yeyeh. Sape sangka adik ipar aku yang sengal nie, 'dalam hati ada taman.' Jangan jeles. Wah tetiba rasa macam kebah sikit panas demam nie. Ceh konon.

To Yani, thanks so much a lot. Forget you NOT. Kamu bertiga antara yang tak mampu akak lupa. Kamu SENYUMAN aku. Sarang heyo.

1 comment: