Friday, April 2, 2010

just well-to-do friends

Aku nak cerita pasal malam tadi. Sumpah nak cerita tapi...sebab aku sangat tau siapa yang baca blog nie dan aku tersangat la tau mungkin yang membaca tidak mengerti apa yang aku cuba untuk fahamkan. So, biarla aku diam jer.

Kepada yang faham, dengar sini aku nak bagitau. Bukan mudah berada diposisi atas untuk menegur dan cuba menunjuk jalan. Kepada teman 'S' bukan nama sebenar, aku harap kita akan sentiasa sabar dan tetap bertahan.

Aku percaya dalam kalangan kamu berenam yang menjadi tulang belakang ku, kamu antara yang terbijak mengawal emosi.

Mungkin juga silap kita. Mungkin juga salah kita. Mungkin semua ini kerana cara kita. Tapi percayalah, Tuhan itu lebih mengetahui. Dan mereka yang beremosi, hanya menilai kita dari sudut posisi mereka.

Aku perlu kamu. Masih dan selalu...selamanya.

No comments:

Post a Comment