Monday, April 26, 2010

the way i ask...the way u tell

Hari nie aku rasa tak senyum langsung dari pagi sampai la saat aku tulis entri nie. Befikir tentang aku, aku dan aku. Salah aku lagi ker? Mungkin.

Ntah macam mana aku tertinggi suara dengan Dolly. Sebab tu aku tak suka cakap dalam phone. Sebab akan ada banyak misuderstanding. Setuju dengan pendapat Athina. Sekarang aku boleh nampak dimana keburukan Information Technology.

Yah...Aku dah mintak maaf. Yah. Silap aku yang tak faham. Saya memang tak tahu Dolly. Yah memang kamu betul, 'Lain kali, kalau tak tau tanya dulu...' Yah kamu betul. Tapi dear friend, sometime kita sendiri tak tau apa yang perlu ditanya. Then bila saya dah jelas dengan maksud kamu, baru saya faham kenapa kamu marah. Baru saya faham. Saya baru faham. Jangan pernah bosan berkawan dengan saya.

Aku dah mintak maaf. Dengan serendah-rendah ego yang aku ada. Sebab kita-kawan. Tapi memang perangai aku macam nie, bila dah marah dengan orang yang aku sayang, aku akan moody seharian. Siapa yang terkena tempiasnya, maaf. Maaf lagi dan lagi.

Sorry Diah. Sorry semua.

No comments:

Post a Comment