Monday, July 19, 2010

mahu tapi taknak la

First, nak senyum dulu. Hee. Baru lepas baca blog Kak Fina. Tengah makan-makan snack sambil membaca dan awal-awal dah nampak nama aku kat situuu. Terbuka luas sedikit mata nie. Let me guess Kak Fina. Mesti nak cakap pasal statement anak sulung tu eark? Kan? Kan? Betul tak? Betul kan?

Lepas aku baca blog Kak Fina, baru nampak dia link kan dekat FB. Aku senyum umpama cakap dalam hati, 'Mesti aku orang pertama yang baca entri tadi...' Harus ka? Ngeee.

Kenapa aku tak jadi macam Kak Fina dan blogger lain yang berani nak link? Aku tak berani weh. Tapi takda apa yang nak ditakutkan pun kan. Ntahla. Lately, ramai sangat yang mengaku baca blog ni. Silent readers. Dah baca, jangan mengaku tak boleh ker? Segannnn. Eleh dalam segan-segan tu, hati berbunga-bunga jugak kan bila orang puji-puji. Hiks!

Aida pernah cakap, 'keep bloging k dear, it suits u...'. I know. I know. Memang punnn. Bhaaaha.

Aku takda keyakinan macam yang Kak Fina ada. Mungkin jugak takda keistimewaan macam yang Kak Fina ada. Atauuuu mungkin matlamat kita ber-blog tak sama. Tapi kan, aku nak jugak jadi macam Kak Fina. Eh macam mana tu?

Kak Fina sihat? Bagusla kalau begitu. Saya pun sihattt. =)

No comments:

Post a Comment