Wednesday, July 21, 2010

sweet stress

Selamat pagiiii teman adik disini. (Nyanyi dulu dengan nada-nada keriangan). Hari nie tak tau nak buat apa. Server still tak ok lagi. Semuanya tergendala. Tapi insyaAllah akan kembali pulih hari ini. Oh tolongla hari ni sebab aku bosan duduk online saje-saje kat sini. Kalau tak ok jugakkk, hemmm maka aku akan cuba menyiapkan final report untuk chapter tertentu.

Ada janji hari nie nak jumpa Sha. Setelah sekian lamaaa. Dia ada job untuk aku. Bagus la tu sebab aku sudah mula rindu pada KESIBUKAN. Memang betul la dengan pepatah nie 'Hidup tanpa tekanan juga merupakan satu tekanan'. Tak sabar nak jumpa Sha yang tengah pregnant sekarang nie. (-_-").

Kemarin masa on the way balik kerja nak ke stesen bas, aku rasa aku nampak Amy. Aku yakin sangat itu dia. Lagipun dia ada mention kat FB yang dia ada event kat area tu. Tapi tak berani nak jumpa. Tak tau nak cakap apa.

Perubahan yang tak mampu telus dengan penerimaan masih lagi seperti dulu. Er. Aku rasa anda tak faham maksud saya. Stress.


No comments:

Post a Comment