Wednesday, July 28, 2010

niat dihati

Sebenarnya ada niat nak memperlihatkan latar belakang iT aku kat blog nie. Tapi, tunggu la dulu. Sampai seru nanti mesti aku akan lebih serius dengan dunia blog nie. InsyaAllah.

Sejak aku mula berblog, aku lebih puas untuk menyuarakan rasa hati. Maknanya aku lebih utamakan isi entri daripada design. Jadi, dengan berpendirian begitu, aku menganggap orang yang tak jemu singgah di blog nie adalah orang yang betul-betul nak tau apa kisah aku.

Semua design tu penting jugak tapi bukan paling utama kot. Sangat kurang bersetuju dengan komen seseorang tentang blog Kak Fina. Warna-warni? Helooooo. Aku belajar web design dan satu prinsip good design ialah TAK BOLEH warna warni. Kami akan gelar web yang penuh color yang tak-match-langsung ni as BAD DESIGN. Mostly budak iT tau tu. Jadi berjaga-jaga dalam memberi komen tentang design web sebab saya akan MENILAI diri kamu.

Awas yah! Ceh. Mengugut.

Banyak idea nak bangunkan blog nie. Semua benda nak di tukar kalau boleh. Tapi tulah, tak-berapa-nak-boleh. Boleh sebenarnya cuma ilmu tu saja yang kurang.

Masih mencari idea yang terbaik dan design yang boleh puaskan hati. Memang aku susah nak berpuas hati. Tengok jer la background blog nie asyik tukar.

Kadang-kadang sekodeng blog orang untuk tengok gadget-gadget yang orang tu letak. Penting ker tak? Tu semua kena diambik kira sebenarnya. Bergantung kepada tujuan kita ber-blog.


No comments:

Post a Comment