Monday, June 21, 2010

21 Jun 10 - Office JPKN

Ok. Masa untuk bermain dah habis. Sekarang masa untuk fokus pada sistem. Perghh. Sakit kepala sikit masa nak buat coding tadi. Masih ada part yang aku tak faham.

Tapi part aku nie takda la banyak sangat. Eh, banyak la jugak kottt. Ragu-ragu nak mengaku. Kejap lagi nak YM ngan Zarith. Ada benda nak tanya.

Petang nie aku nak join Kak Diah pegi training game. Amy Noorsafarina dan Emelia Zamuddin, aku nak bagitau nie. Aku nak main game fevret kamu berdua. Netball! Huh.

Nak tau kenapa tetibe aku rajin bersukan? Sebab balik rumah, world cup. Sebelum masuk ofis pun world cup. Nak tengok channel lain pun tak boleh. Benci betul. Tak sabar nak tunggu world cup habis! Cepat la habis duhai world cup. Sesungguhnya, aku tidak menantikan kemunculan mu. Kau takda pun tak apa.

No comments:

Post a Comment