Friday, June 25, 2010

i just...melalut kali nie

Ada masa bila kita rasa sangat buntu dan hilang arah, pasti ada saat dimana kekeliruan terjawab.

Kenapa dan kenapa aku rasa macam aku bakal mengecewakan beberapa keping hati. Aku tak bolehhh. Tapi dalam masa yang sama aku pilih, untuk berpaut pada ranting yang menunggu masa untuk patah. Andai aku punya kudrat, aku akan panjat pohon itu. Tapi jika saja andaiii.

Korang mesti tak faham kan? Takpe. Aku memang suka kalau orang tak faham apa yang aku tulis. =p.

Malam tadi aku terfikir beberapa entri bodoh yang aku pernah tulis. Masa aku tulis tu, aku tak rasa bodoh. Tapi yalah, sebab hari ni kita lebih dewasa dari semalam.

Aku semakin jauhhh. Hari-hari dimana kita gembira, sudah lama berlalu. Aku tidak lagi akan menulis nama kau di entri ini. Walau apapun sebabnya. Tidak.

Aku bukan dalam mood menulis.

No comments:

Post a Comment