Tuesday, June 22, 2010

22 Jun 10 - Office JPKN

Hidup tanpa tekanan juga merupakan satu tekanan bukan? Jadi hadapi la tekanan dengan minda yang positif. Heh! Sebenarnya sedang menasihat diri sendiri.

Ketiadaan Zarith menjadikan aku sedikit kalut dan lambat faham language system kat JPKN nie. Seperti yang ku duga.

Nasib baik setiap soalan dari supervisor, aku dapat jawab dengan relex dan bersahaja. Eceh. Masuk bakul, golek-golek sendiri. Dan aku cukup tak menyesal bila awal-awal lagi aku dan mention aku-tak-minat-programming. Semua staff dengar kan? Semua dengar kan yang aku cakap aku mungkin tak berkebolehan seperti Zarith. Dengar kannn? Aku anggap itu point penting. Psiko kot.

Hari nie pagi-pagi lagi dah mengantuk. Sarapan coding. Di sini aku dilatih bagai programmer. Owh paling tidak pun system analys.

Bila la aku nak jatuh cinta padamu coding???

No comments:

Post a Comment