Tuesday, June 8, 2010

training game

Kejap lagi after ofice hour nie aku nak pegi training maen bola tampar kononnyaa. Ada sukan bulan depan. Semua staff kena join sebab tak cukup pemain. Perghh. Tu ok lagi. Tapi game yang nak kena main tu, aduhai bola tampar, ping pong, dannnnn bola jaringgggg. Sukan yang paling aku anti. Aku harap futsal tersenarai tapi sayang, tiada dalam senarai. Tecicir mungkin.

Game yang tersenarai adalah sukan yang tak-extreme-langsung!. Sabar jak laa. Belagak betul si Yul nie bah. Macam sak kau hebattt. Bahhahaha.

Sedang memikirkan nasib tanganku sekejap lagi. Pasti kemerah-merahan. Itu memang pasti. Esok kalau saya tak boleh menaip coding, puan jangan tanya kenapa tauuuu.

Puan Sabturiah, 'yulie, kak Diah tanya lepas training mau balik terus ka atau mau singgah dirumah boyfriend mu?'. Aku jawab, 'Waaaaahhh. Adakahhh...'. Puan pun ajuk cakap aku, 'Spoting la bahhhh.' And aku jawab, 'Kaa Kak Diah yang mau singgah dirumah boyfriendnya?' See. Friendly kan supervisor saya? Eh apahal plak nie tiba-tiba cerita pasal ini?
Bah ok laa. Mau kemas dulu nieh.


No comments:

Post a Comment