Tuesday, June 29, 2010

29 Jun 10 - Office JPKN

Orite bebeh. Baru ada mood nak update blog nie. Cerita terbaru dan antara yang baru sepanjang aku tidak meng-update blog nie ialahhhh, salah seorang lagi ahli keluarga meninggal dunia minggu lepas. Satu kehilangan yang tak disangka. Dalam tempoh kurang dua bulan, keluargaku telah menerima kehilangan tiga orang. Al-Fatihah.

Untuk aku plakkk. Seorang lagi pelatih industry telah mendaftar masuk semalam. Dari Universiti Tun Hussien Onn. Bidang Tumpuan (Majoring) Kejuruteraan Perisian (Software Engineering). Rahmawati namanya. Aku anggap dia lebih bagus dari aku. Bukan merendah diri tapi sekadar SEDAR DIRI.

Next week, Yusri akan balik ke UUM. Aku harap aku di tempat dia. Rindu pada Bukit Kachi sebenarnya. Rindu pada bilik JPM.

Bukan tak suka praktikal cumaaa kalau saja aku tidak perlu mengadap coding. Mungkin jauh lebih seronok kott.

Sistem yang aku bangunkan nie tinggal sikit jer lagi nak siap. Target aku akhir bulan Ogos semua dah siap. Sebab aku nak free kan kepala nie sebelum raya. After raya aku cuma nak focus pada dua benda. Pertama, presentation. Dan kedua, final report.

Oh lagi satu. Training game sebab carnival sukan ditunda pada Oktober. Rahmawati nak main Netball. Posisi GS lagi tu. Then Pn. Siti pandang aku, ‘Kau Yulie? C yah?’ Dengan confident macam serba tau aku jawab, ‘Yah!’ Ok. Cik Amy Noorsafarina, aku ambik posisi kau. Bajet macam tau main jer aku nie.

Aku dibagi PC nie bukan untuk update blog yah. Untuk update system.

No comments:

Post a Comment