Saturday, February 20, 2010

tak lupa kau Aida...

Siang tadi aku chating dengan Aida. Aida is my ex-classmate jugak. Masa chating tue, aku suh dia baca blog aku. And dia pun senyap sekejap.
……………

Then dia pun protes sebab gambar dia takda. Merajuk la konon. Cehhh. Yelah…yelah. Aku nak tengah post entri tentang kau la nie Aida oi. Harap-harap kau faham aku tak lupa kau.

Aida merupakan kawan yang aku kenal since form 2. Aida yang aku kenal adalah Aida yang mudah ketawa dan tak mudah nak ambik hati. HGL. Dapat plak kawan yang bengong macam aku nie bila begurau. Memang enjoy! Lagi nak cakap…Aida pandai memasak. Sedap weh. Aida, nape la kau tak kawen lagi eark? Patut kau dah ada anak sedozen dah sekarang. If kembar setiap tahun laa. Hahaha.

Seingat aku, Aida seorang yang penyayang. Mudah mesra. Senang diajak bersosial. Bersosial dalam erti kata yang positif k.

Aida, pasal entri sebelum nie, aku just nak mintak maaf k. Bukan taknak letak gambar kau. Sape suruh kau pindah sekolah time orang nak ambik STPM? Tue pasal muka kau takda dalam foto. Apelaa. So sekarang salah sape?

Ok. Pada yang tertanya-tanya muka Aida, meh klik sini. Atau tengok gambar kenangan yang dia sent by email tadi;


Gambar kenangan masa muda-muda dulu. Perkhemahan KRS peringkat sekolah.


Nie gambar kenangan dengan Cikgu Geografi. Aku berdiri paling kanan. Simply say, paling cute!

No comments:

Post a Comment