Wednesday, September 29, 2010

diary updated

Tinggal hari nie dan esok. Dua hari sahaja lagi aku akan tamatkan blog nie. Sedih jugak sebab dah setahun lebih aku menulis kat sini.

Apapun, aku tak tutup blog nie sampai la satu masa nanti. Mesti tak faham kan? - -'. Never mind. Nanti kau tau la tu apa maksud aku.

Ouh ya. To all friends yang mengenali diri ini, aku off number maxis untuk sementara waktu. Personal reason. Rasanya dah inform kat member-member yang cloze malam tadi. So anything, text me kat mana-mana tempat yang boleh menemukan aku.

Lagi nak bagitau, Jumaat nie ada majlis Rumah Terbuka kat ofis. So, seharian tu aktiviti makan-makan jer. Sapa tak malu, sila la datang. Bertempat di tingkat 4 bangunan MPT. Masa, 10 am sampai 3 pm.

Tak lupa kepada kawan-kawan UMS, Kaqak, Gja, Kasmah dan Suer, selamat bergraduasi pada 11 hb Oktober nie. Cogratz guys! You did it!

Untuk aku pulak, tabahkan hati untuk dua bulan seterusnya. Tak sedar masa berlalu. Dah 4 bulan! Next month, penyelia pelawat datang and kena submit draft report. After tu, aku hanya menghabiskan sisa-sisa praktikal disini dan tak sabar untuk menghirup udara tanah semenanjung. Apapun, udara Sabah much better!

Okeh. Tu jer. Bye.


No comments:

Post a Comment