Tuesday, September 14, 2010

happy birthday Kaq!

Hari nie spesel entri untuk besday girl kita tak lain tak bukan Nur Rasyiqah Abd Razak. Ouyehhh. So tak nak lengah masa lagi dah, jom nyanyi.

Allah selamatkan kamuuu
Allah selamatkan kamuuu
Allah selamatkan Kaqak
Allah selamatkan kamu.

Ok terima la cup cake yang tak seberapa nie. Bangun pukul 4 pagi tau semata-mata nak buat kek nie. ;p


Sempena birthday kau yang ke 23 tahun nie, aku nak share kat semua readers pasal kau Kaq. Lantak kau la, setuju ker tak. Blog aku, tangan aku. Ada aku kesah perasaan kau? Heh heh heh. (Ketawa jahat plus kejam).

Kalau korang semua nak tau, aku kenal dia nie dah lama dah. Sejak form 4 kot. Pelajar baru seingat aku. Tapi kami tak sama kelas time tu. Dia kelas sebelah. Well, atlet la katakan. Budak sport. Femes sikit la kott. (Jeles ka aku?). Asal sukan, cari jer dia kat padang. Sure jumpa la. Jaguh pecut la konon eak. Aku pun jaguh jugak tapi kaki kau tu jer yang panjang sikit dari aku. Tu pasal la kau menang. Mana aci kan.

Then naik form six, kami sekelas dah. Perwatakannya, ehem-ehem lebih kurang aku la. Dah la keding kan, pastu rambut nak ala-ala tomboy eah. Agaknya kalau rambut dia panjang, susah kot nak pecut kat padang. Itu secara logik akal yang aku dapat fikir la sebab sekarang pergh dah berstyle kot rambut si Kaqak nie.


Ni muka dia yang aku kenal 3 tahun lepas.

Apa yang best tentang dia nie? Ehmmmm. Ntah. Aku pun tak tau kenapa aku geng dengan dia. Setakat atlet, merata kot aku boleh dapat. Ceh.

Anyway, Kaqak nie tak sombong. Baik budaknyaa. Bab study, rajin lagi kot aku dari dia. Heh heh heh. Maklumlah, dia pun lahir dalam bulan Sweet September. So, tak heran la perangai pun elok jer macam aku kan. Bhahaha.

Pesal la birthday kita tak sama kan Kaq? Tu la kau, lambat sangat nak keluar. Kan aku dah terawal 5 hari. Dah susah member-member nak celebrate. Dush!

Jangan tak tau, dia pernah mematah riukkan hati seseorang. Nakal tak nakal si Kaqak nie, korang fikir la sendiri. Hari tu masa gathering kat KFC, aku tanya macam nie, 'Kaq, kau still dengan boyfriend kau yang dulu tu kah?' Dengan muka innocentnya dia tanya macam nie, 'Boyfriend ku yang dulu? Yang mana satu yah?' Perghhh. Haru biru satu meja dibuatnya bila dengar jawapan dia time tu.


Awas! Jangan tertipu bila dia buat muka macam nie. Lakonan semata-mata. Jangan dekat kalau nak selamat.

Kata bestday girl, mestila kena bahan kan. Hambik kau. (Bila Yul dah tunjuk taring.)

Lagi nak bagitau dia pelajar jurusan Sains Sukan dari UMS. Memang kena la dengan minat dia punnn. Sebagai kawan, semoga kau sukses selalu Kaq.

Ok Kaq, apa-apa hal pun. Ni sajak spesel untuk kau okeh.


Happy birthday and the sweetest 15th September
A celebration we shall surely remember
We know you waited another year
To bring all of us together and near
Happy birthday dear!

p/s: Ikut suka aku la nak wish awal sehari. Ape? Tak puas hati? Ini blog aku. Wekkk! Happy bestday Kaq!

No comments:

Post a Comment