Wednesday, September 15, 2010

its you Kaq

Pagi yang indah. Tanah yang basah sebab malam tadi hujan rupanyaaa. (- -"). Tak sedar sebab penat sangat balik dari beraya kat rumah Amy dan Ridzwan. Tak habis-habis kitorang nie kan.

Malam nie ada lagi. Nak pegi funfair la konon. Fuhhh. Lepas tu, esok plak bercadang untuk bertandang ke rumah Sha. Motif, nak tengok baby dia.

Kepada Kaqak, heh heh hehhhh. Aku dah letak link pasal entri semalam kat wall kau. Aku cakap, aku buat okeh. (-.-')

Malam tadi masa dalam kereta nak hantar aku balik rumah, Kaqak ada tanya soalan macam nie, 'Yul, kau rasa aku nie banyak cakap ka?'. Wah! Dalam hati aku, 'Pesal la mangkuk nie?'. Tapi demi untuk menjaga hati kawan dan berlaku jujur, aku jawab seadanya.

Pada aku, kau memang dilahirkan dengan banyak cerita yang kau nak kongsi kat dunia nie. Kau bertanya macam tu kat aku malam tadi sebab kau risau pada perspektif orang. And jujurnya sebagai kawan, aku setia saja mendengar setiap celoteh kau. Dalam dunia nie, mana ada yang sempurna kan.

Lagipun aku tengok, sejak form 6 dulu, aku tak tau sapa bestfriend kau. Tak clear sapa yang cloze dengan kau. Yang aku nampak, kau geng jer dengan semua member-member kita. Lepas tu yang aku perasan, kau banyak jer tau cerita-cerita tak elok tentang bebudak batch kita tapi kau selalu diamkan. Aku ingat lagi Amy pernah cakap something kat aku dulu, 'Si Kaqak tu tau sak pasal aku, tapi dia buat bodoh sak.' Pasal apa? Ehmmm rasanya bukan kat sini kot tempat yang sesuai aku nak kena explain.

Kau memang orang yang tak banyak tegur dan tak banyak kompromi. Well, kembang setaman la kau eak aku puji. Hehhh.

I cannot find da rite words to describe about you. All i know is juz you are my friend till the end. So, stay here and stay be with me. Friend forever.


Cop! Aku yang baju biru. Heh heh. Kau Kaq, yang baju pink k. :p

2 comments:

  1. thanks a million lot buddy .. sayaanggg yulie.. neway, sepa y ko kenal ak dr form6 dlu, spi skrg ni la aku ... aku adalah aku .. xkn penah mnjadi y lain ... ak msh ingt satu note kecik ko penah kac ak.. ko tulis 'ak xkn lupakn ko kak cz ko adlh diri ko y sebenarny' .. mgkin gtu la note kecik tu t'tulis... ak msh smpan, tp mlas da cr blk.. nt ak nangis sak ... hahahah ... btw, thanks a lot cuz being my fren ....

    ReplyDelete
  2. orite gengggg. Luv a lot beybeh!

    ReplyDelete